Mega Basım | Über Uns
6212
page-template-default,page,page-id-6212,edgt-cpt-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,,homa-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,no_animation_on_touch,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive

Über Uns

Mega Basım, gegründet im Jahre 1991, ist mehr als eine Druckerei-Anlage: Die Firma ist eine „integrierte“ Organisation, die fähig ist, alle Anwendungen im Zusammenhang mit gedrucktem Material auszuführen …

Mega Basım liefert Dienstleistung auf weltweiter Ebene auf einem Geschäftsstandort von 6.848 Quadratmetern in Haramidere, Istanbul, und setzt ihre Tätigkeiten fort, mit Stolz darauf, dass 50% ihrer Produktion im Ausland vertrieben wird.

VISION

“Maßgeschneiderte” Lösungen für alle zu bedruckenden Oberflächen zu entwickeln, anzuwenden und zu produzieren und dabei die neuesten Technologien intensiv zu verfolgen ...

MISSION

Aufgrund unserer Auffassung von Qualität, unseren Erfahrungen und unserer beständigen Arbeitsdisziplin vertreten wir heute und in der Zukunft die Druckerei-Gewerbe.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Müşterilerimizden gelen geri bildirimleri doğru bir şekilde anlamak, değerlendirmek ve en hızlı şekilde cevap verebilmektir. Bu politikayı gerçekleştirmek için taahhütlerimiz aşağıda sıralanmıştır;

  • Tüketici ve müşteri hakları ile ilgili yasal mevzuata uymak,
  • Şirketimize gelen olumlu yada olumsuz tüm bildirimleri yasalara ve şirket prosedürlerimize uygun olacak şekilde cevaplamak ve sonuçlandırmak,
  • Şirketimizin tüm departmanlarında müşteri memnuniyeti politikamızı yerleştirmek ve sürekliliğini sağlamak,
  • Politikamızı müşteri ve ilgili taraflara açık tutmak,
  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kılavuzunda yer alan şartlara uymak, sürekli geliştirmek ve iyileştirmek.

Çalışanlarımıza, müşterilerimize ve ilgili diğer taraflara saygıyla duyururuz.

KALİTE POLİTİKASI

  • Müşterilerine kaliteli hizmet sunmayı,
  • Kalite Yönetim Sistemine uygun çalışmayı,
  • Tüm faaliyetlerinde ahlak kurallarına uymayı ve dürüst olmayı,
  • Müşterilerin memnuniyetini sağlamayı
  • Tüm çalışanların katılımıyla sistemi sürekli iyileştirmeyi ve geliştirmeyi,
  • Sektöründe yeniliklerde öncü olmayı,
TurkeyEnglishRussiaSaudi Arabia